Sdílet
 

Co řeší správa nebytového fondu?

Datum vydání: 19.04.2011 | autor:

Bytové i nebytové prostory vyžadují nejen soustavnou údržbu, ale také široké spektrum správcovských služeb. Které konkrétní služby se uplatňují při správě a údržbě nebytového fondu? Současným trendem je komplexní přístup, díky němuž se i náročná správa administrativních budov, komerčních budov nebo základních a mateřských škol stane bezproblémová, zodpovědná a efektivní.

Ilustrační foto (www.shutterstock.com) Ilustrační foto (www.shutterstock.com)
Ilustrační foto (www.shutterstock.com)
Pro správu a údržbu nejen bytových, ale také nebytových prostor se vyplatí oslovit profesionály. Činností, které se pojí se správcováním a údržbou budov, je mnoho a pro kvalitní výsledky se osvědčuje zejména využívání zkušeností tímto směrem zaměřených firem.

Individuální přístup

V dnešní době se správa objektů a s ní související služby vždy odvíjí od konkrétních potřeb. Do správy se totiž počítá nejen udržování objektu a administrativní činnost, ale velice často se realizují i projekty pro modernizaci nebo rekonstrukci budov. Tyto zásahy vyžadují zajištění realizace včetně mnoha potřebných dokumentů. Právě proto se vyplatí profesionální služby.

Komplexní zajištění správy

Správa a údržba fondu zahrnuje provádění běžné údržby v podobě instalatérských, topenářských a elektroinstalačních prací. Udržování stavu budovy si někdy vyžádá drobné stavební údržby nebo středně velké opravy. Některé opravy sice může realizovat vlastní personál, ale na mnoho úkonů musíme oslovit externí pracovníky – zvláště pro generální opravy.

Samozřejmostí je zajištění veškeré administrativy, vedení smluv, kontroly plateb a také havarijní služba, která je k dispozici 24 hodin denně.
Ilustrační foto (www.shutterstock.com) Ilustrační foto (www.shutterstock.com)
Ilustrační foto (www.shutterstock.com)
Ilustrační foto (www.shutterstock.com) Ilustrační foto (www.shutterstock.com)
Ilustrační foto (www.shutterstock.com)

Správní činnost

Na začátku správní činnosti stojí technická prohlídka objektu, posouzení aktuálního stavu a určení priorit pro budoucí záměry v budově. Podle těchto výchozích bodů se mohou připravit plány úprav, oprav a návrhy možných řešení pro další investice do objektu včetně finančních rozpočtů.

Administrativní agenda se týká např. vystavení a evidence veškerých smluv, vedení účetnictví – týkající se daného objektu, aktualizace dokumentů a evidenčních listů, evidence zajišťování revizních prohlídek v předepsaných termínech, vedení smluv s dodavateli služeb a kontrola jejich plnění, poradenská činnost nejen v právní oblasti atd. Důležité je také zajištění naplňování všech povinností provozovatele či vlastníka, které vyplývají z právních, bezpečnostních, hygienický a požárních předpisů.

Stavební činnost a údržba objektů

Stavební činnost i údržba zahrnují zajištění financování, zpracování projektu, vyřízení povolení, samotnou realizaci úpravy, stavební dozor a technické kontroly. Konkrétně se jedná o sanační práce, různé montáže, zednické a obkladačské, malířské a natěračské práce, zámečnické, truhlářské práce a další. Další samostatnou kapitolu tvoří revitalizace objektů v podobě zateplování a úprav fasád, výměny oken, rekonstrukce střech, půdní vestavby a další zásadní stavební zásahy. Opět záleží na konkrétních požadavcích ve prospěch objektu a na individuálním přístupu.
Ilustrační foto (www.shutterstock.com)
Ilustrační foto (www.shutterstock.com)
TOMMI-holding, spol. s r.o.

TOMMI-holding, spol. s r.o.

Praha, Libeň, U Svobodárny 12/1110, 19000
Tel: 284 818 631
Web: http://www.tommi.cz
E-mail: info@tommi.cz
Sdílení článku

Sdílejte na sociálních sítích

TOMMI-holding, spol. s r.o.

Praha, Libeň, U Svobodárny 12/1110, 19000
Tel: 284 818 631
Web: http://www.tommi.cz
E-mail: info@tommi.cz

Vybíráme články

Ohodnoťte článek kliknutím:
Diskuze na téma "Co řeší správa nebytového fondu?"

Buďte první a napište komentář k  "Co řeší správa nebytového fondu?"

NAHLÁŠENÍ NEVHODNÉHO PŘÍSPĚVKU zavřít
Opravdu chcete nahlásit administrátorovi tento příspěvek jako nevhodný ? ANO NE