Proč si nechat kancelář vybavit na klíč Zobrazit fotky zobrazit 6 fotek

V kanceláři tráví mnoho lidí spoustu času, v pracovním týdnu vlastně tolik, kolik doma relaxují v posteli, třetinu dne, ale i více. Je proto klíčové vytvořit příjemné, ergonomické prostředí, kde se budeme cítit dobře. A klíčem je právě kancelář na klíč.

Zásadní roli hrají při vybavování kanceláří barvy, materiály, rozestavění nábytku, ale i výzdoba různými vkusnými dekoracemi. Kancelář však musí vypadat nejen pohodlně, útulně, ale též profesionálně. Důležitý je přitom fakt, zda budeme kancelář užívat především sami či více osob, zda bude zároveň využívána k pracovním schůzkám a obchodním jednáním. V takovém případě je dobré vyčlenit někde v koutě místo pro konferenční stolek, sedačku a křesílka. Určitě nezvěte svou návštěvu k druhému konci svého pracovního stolu, působí to neslušně, arogantně, nadřazeně.

Zútulnění kanceláře dosáhneme obrazy, plastikami, zarámovanými fotografiemi, vhodnou textilní dekorací, stojací lampou a třeba menším kusovým koberečkem. Pomohou též různé typy žaluzií.
Vybavení kanceláře
Vybavení kanceláře
Zapomínat též nesmíme na dobré osvětlení a dostatek denního světla. Stůl umisťujeme vždy v blízkosti okna, nikdy ale přímo pod oknem, jelikož přímý dopad slunečních paprsků může být při práci nepříjemný. Umístění stolu se také liší pro praváky a leváky a roli také hraje umístění obrazovky počítače, která nesmí být přímo proti oknu, ale také ne v temném koutě. Pravákům by mělo denní světlo směřovat zleva, levákům naopak. Při výběru osvětlení pak též myslíme i na jeho dekorační funkci, nejen schopnost vytvořit dostatek umělého světla.
Vybavení kanceláře
Vybavení kanceláře
Samozřejmostí je důraz na ergonomické vlastnosti nábytku, především pak pracovních židlí, praktická je též výšková nastavitelnost pracovního stolu a možnost praktického uložení počítače, případně stojan na monitor a klávesnici či notebook a také různé podložky (pod myš, pod zápěstí, pod nohy, bederní opěrky apod.).

Rozmístění nábytku se také řídí psychologií, napovídá, jakými lidmi jsme. Například otevření a komunikativní manažeři si volí místo pro pracovní stůl dál od dveří. Vůbec nedoporučujeme pracovní stoly proti sobě, jelikož tak zcela přicházíme i o poslední kousek soukromí. Zhoršuje to pak pracovní vztahy a zvyšuje nervozitu na pracovišti, ovšem z prostorových důvodů to mnohdy jinak prostě nejde.
Konferenční místnost
Konferenční místnost
Recepce
Recepce

Interiéry od AMBRA - Group, s.r.o.

Hledáte interiérovou firmu s dlouholetou zkušeností? V AMBRA - Group, s.r.o. navrhnou vaše pracoviště a vyrobí s nejvyššími nároky na správnou ergonomii a sezení. Nezapomínají ale také na design, proto pracují s materiály renomovaných výrobců nejvyšší kvality. Vaše pracoviště vybaví komplexně včetně koberců, malby, stavebních prací apod. Navíc získáte i odborné poradenství.
Kromě kanceláří vybavují též přepážková pracoviště a interiéry objektů zdravotní a sociální péče.

Vše funguje jednoduše a rychle. Pokud zákazník vysloví přání o vybavení své kanceláře, Ambra Group vytvoří architektonický návrh na míru přesně podle požadavků, vytvoří projekt a následně realizuje dodání nábytku a jeho montáž včetně kompletního servisu. Navíc jsou ohleduplní k přírodě.
Konferenční místnost
Konferenční místnost
AMBRA–Group, s.r.o. není na trhu žádným nováčkem. Je vůdčí společnosti seskupení firem pod známou obchodní značkou AMBRA. Ta patří mezi jednu z nejznámějších na Frýdecko-Místecku. Dávno však nejde jen o obchodní firmu. AMBRA je především úspěšným výrobcem nábytku. Úspěšně využívají nejmodernější výrobní technologie a spolupracují s řadou dodavatelských firem, které patří mezi špičku na trhu. Firma nabízí široký sortiment produktů do kanceláří, domácností a nebo dílen, zejména židlí, kovového nábytku, dílenských stolů a mnoho dalšího. Veškeré informace o produktech najdete v E-SHOPU. Na internetu si též můžete ZADAT POPTÁVKU.
AMBRA - Group, s.r.o. Poslat poptávku