Sdílet
 
Kancelářský nábytek

Jak správně vybrat vybavení kanceláře?

Datum vydání: 23.01.2009 | autor:
U volby vybavení kanceláře jde především o volbu nadčasového designu s dávkou nenucené elegance a investovat do nenáročných a zároveň kvalitních materiálů. Jednoduchá by měla být údržba nábytku. Existuje ale mnoho dalších opatření, která prodlužují životnost nábytku. Která opatření máme na mysli a na co při výběru kancelářského nábytku nesmíme zapomenout? Jak vlastně vybrat správnou značku a dodavatele?
Foto: Nábytek Frank
Foto: Nábytek Frank
Nároky na moderní vybavení kanceláře stále stoupají. Ještě nedávno žhavé novinky se velice snadno a rychle staly vyhledávanými prvky, bez kterých by uživatelský komfort kanceláře stejně jako její estetická stránka ztrácely na hodnotě. V oblasti designu stále vede populární avšak funkční klasika, kterou doplňují praktické prvky. Jako velká výhoda se osvědčila nabídka některých výrobců, kteří přinášejí vzájemně kombinovatelné řady nábytku.

Klasikou je vysoký standard

Nejnáročnější požadavek na kancelářský nábytek spočívá v jeho trvanlivosti. Nejčastější slabinou, díky které lze rozeznat opotřebení nábytku, bývají hrany a především pak rohy stolů. Již tradičním prvkem moderních stolů se stávají takzvané ABS hrany. Jejich vysoce odolný materiál byl vyvinut tak, aby odolal vysoké zátěži mechanického i dynamického namáhání. Proto se umisťují také na podnože stolů.
Foto: Nábytek Frank
Foto: Nábytek Frank
Drtivá většina pracovních stolů se neobejde bez počítače. V takovém případě každý ocení praktické průchodky v pracovní desce stolu, které umožňují vedení kabelů pod stolovou desku. Většina moderních stolů je vybavena i dalšími speciálními úchyty a nosiči pro praktickou fixaci kabeláže.

S přítomností počítačové obrazovky různých velikostí se počítá především v rámci ergonomického řešení pracovní desky. Moderní stoly nabízí maximální využití pracovního prostoru i při práci s PC. Podnože stolů umožňují nastavitelnost výšky, která zvyšuje komfort užívání a zároveň řeší problémy s případnými nerovnostmi podlahy.
Foto: Nábytek Frank
Foto: Nábytek Frank
Skříně a praktické kontejnery

V žádné kanceláři se neobejdeme bez úložných prostorů. Praktické jsou například kontejnery, které nabízí variabilitu zásuvek včetně možnosti zásuvku uzamknout. Jako vynikající materiál za příznivou cenu doporučujeme lamino v kombinaci s plastovými prvky. Z lamina se vyrábí i nejrůznější police a skříně, které nabízí optimální řešení pro jakoukoli kancelář.

Tradiční dodavatelé

V dnešní době globálního konzumu můžeme často narazit na velice nekvalitní nábytek za lákavé ceny. Investice do nábytku, který distribuují některé obchodní řetězce se ale nemusí vždy vyplatit. Odborníci doporučují investovat do nábytku od osvědčených zahraničních i domácích výrobců, jejichž značky již dlouhá léta přináší kvalitu, spolehlivost, vynikající servis a atraktivní záruky. Jedině výrobky s potvrzením kvality ve formě osvědčení a certifikátů nám zaručí nezávadné materiály a vůbec kvalitní produkty.
Foto: Nábytek Frank
Foto: Nábytek Frank
Pro konkrétní rady se vždy vyplatí obrátit se na zkušené odborníky. Doporučujeme kontaktovat společnost Nábytek FRANK, která nabízí vynikající služby v širokém rozsahu. Kromě široké nabídky klasického i moderního kancelářského nábytku zde najdeme i vybavení ložnic, kuchyní, obýváků i dětských pokojů a velký výběr bytových doplňků. Z velkého množství krásných kusů si vybere i ten nejnáročnější zákazník. Vynikající služby doplňuje možnost využití trojrozměrného návrhu, který lze na přání graficky zpracovat.
NÁBYTEK FRANK

NÁBYTEK FRANK

Vyškov, Nádražní 1/2 , 68201 (přízemí OD KOJÁL)
Tel: 517 330 941
Web: http://www.nabytekfrank.cz
E-mail: obchod@nabytekfrank.cz
Sdílení článku

Sdílejte na sociálních sítích

NÁBYTEK FRANK

Vyškov, Nádražní 1/2 , 68201 (přízemí OD KOJÁL)
Tel: 517 330 941
Web: http://www.nabytekfrank.cz
E-mail: obchod@nabytekfrank.cz

Vybíráme články

Ohodnoťte článek kliknutím:
Diskuze na téma "Jak správně vybrat vybavení kanceláře? "

Celkem komentářů: 1

Kanceláře 06.11.2013, 14:36:58

Všechny návrhy na fotografiích vypadají z hlediska rozložení nábytku dobře. Jen mě mrzí, že kanceláře majitelé zařídí přesně podle nich - stroje a bez stylu. Přitom když se do kanceláře přidá nějaký ten koberec http://www.qrshop.cz/podlahoviny-koberce-rohoze/ nebo doplněk hned vše vypadá lépe.
Kája

Přidat nový komentář k  "Jak správně vybrat vybavení kanceláře? "

NAHLÁŠENÍ NEVHODNÉHO PŘÍSPĚVKU zavřít
Opravdu chcete nahlásit administrátorovi tento příspěvek jako nevhodný ? ANO NE