Sdílet
 

Nezapomeňte na servis plynových spotřebičů

Datum vydání: 24.05.2011 | autor:

Koupí nového plynového spotřebiče jsme investovali do zařízení, které pro svůj mnohaletý bezvadný provoz vyžaduje kvalitní servisní služby. Pravidelné servisní prohlídky podle doporučení výrobce spotřebiče nám přinesou nejen jistotu bezpečného provozu, ale zajistí také optimální podmínky pro úsporný provoz s vysokou účinností. Krátká návštěva servisního technika nám tak může ušetřit a zajistit bezproblémový provoz plynového spotřebiče i do budoucna.

Ilustrační foto (www.shutterstock.com) Ilustrační foto (www.shutterstock.com)
Ilustrační foto (www.shutterstock.com)
Pro ty, kteří používají plynové spotřebiče, by mělo být samozřejmostí zajistit jejich servis. Pouze pravidelný servis totiž zajistí optimální provoz.

Co zahrnují servisní služby?

Do servisních služeb spadá poměrně bohatá nabídka prací. Samostatnou kategorii tvoří služby spojené se zakoupením nového plynového spotřebiče. K dodání nového spotřebiče se pojí jeho instalace, případně dodání a instalace regulační techniky a uvedení do provozu. Nesmíme zapomenout na příslušné dokumenty, mezi které na samotném začátku patří projektová dokumentace. Po dokončení montáže se provádí zkouška zařízení, která ověří, že provoz odpovídá projektovaným technologickým hodnotám, předpisům a požadavkům na bezpečnost i požární ochranu. Pokud je vše v pořádku, vystaví nám revizní technik potvrzení o výchozí revizi.

Běžného provozu se budou týkat záruční i pozáruční opravy plynových spotřebičů, pravidelné revize a případné servisní práce. Výsledným dokumentem takové kontroly je revizní zpráva, která potvrdí bezpečnost i spolehlivost provozu zařízení. Velice důležitá je nejen zkušenost revizního technika, ale také jeho preciznost. V případě havarijních stavů, které si mohou vyžádat opravy většího rozsahu, oceníme především rychlou práci.

Revizní zpráva

Revizní zpráva musí obsahovat: přesné označení provozu – název, sídlo, kde byla revize provedena; datum, jméno, příjmení a evidenční číslo osvědčení revizního technika; druh revize; označení revidovaného zařízení; údaje o provedeném měření; zjištěné závady, nedostatky a návrhy opatření k jejich odstranění; celkové zhodnocení zařízení z hlediska bezpečnosti, podpis a razítko technika či organizace.

Ušetřete!

Jak jsme již zmínili, pouze při optimálním provozu spotřebiče se zachovávají výrobcem stanovené hodnoty a my nepřicházíme o plnou funkčnost spotřebiče. Revize může odhalit poruchu, která účinnost spotřebiče snižovala. Pravidelnými kontrolami navíc můžeme preventivně zvýšit bezpečnost a snížit riziko škod na majetku i na životech.
AT SERVIS - TEPLO, s.r.o.

AT SERVIS - TEPLO, s.r.o.

Praha, Záběhlice, Záběhlická 1891/26, 10600
Tel: 272 650 822
Web: http://www.atservis-teplo.cz/
E-mail: atservis@atservis-teplo.cz
Sdílení článku

Sdílejte na sociálních sítích

AT SERVIS - TEPLO, s.r.o.

Praha, Záběhlice, Záběhlická 1891/26, 10600
Tel: 272 650 822
Web: http://www.atservis-teplo.cz/
E-mail: atservis@atservis-teplo.cz

Vybíráme články

Ohodnoťte článek kliknutím:
Diskuze na téma "Nezapomeňte na servis plynových spotřebičů"

Buďte první a napište komentář k  "Nezapomeňte na servis plynových spotřebičů"

NAHLÁŠENÍ NEVHODNÉHO PŘÍSPĚVKU zavřít
Opravdu chcete nahlásit administrátorovi tento příspěvek jako nevhodný ? ANO NE