Sdílet
 
Havarijní služby

Co dělat při havárii vody, plynu nebo topení?

Datum vydání: 09.01.2013 | autor:

Každá domácnost považuje správně fungující rozvody vody, kanalizace, topení a plynu za samozřejmost. Avšak ani sebelépe provedené sítě nelze úplně zabezpečit proti náhlým poruchám – haváriím.

Vytápění Vytápění
Vytápění
Havárie vodovodních rozvodů a kanalizace jsou závažným problémem, který vyžaduje okamžitý zásah pracovníků poruchové služby. Zkrácením doby od vzniku havárie, přes její odhalení, nahlášení a včasným zásahem výjezdové jednotky lze zabránit vzniku škod na majetku, zdraví a životech osob. Následkem havárie vodovodu nebo kanalizace se začne hromadit voda nebo odpadní splašky v místech, kde se s tím nepočítá. Únik většího množství odpadní vody z kanalizace může způsobit ekologickou havárii. Čím delší doba od vzniku havárie do jejího odstranění uplyne, tím jsou škody větší. Proto je nutné v případě vzniku havárie bez odkladu volat odborníky poruchové služby, kteří závadu v nejkratším možném čase odstraní a zabrání dalšímu vzniku škod nebo ohrožení osob.

Poruchová služba je k dispozici 24 hodin denně po celý rok. Je organizována přes pracovníka nepřetržité poruchové služby, který na místě rozhodne, jak a kdy bude havárie či porucha s ohledem na neodkladnost a náročnost prací opravena.
Odpad a rozvody vody Odpad a rozvody vody
Odpad a rozvody vody
Rozvody kanalizace Rozvody kanalizace
Rozvody kanalizace
Rozvody vytápění od kotle na pelety Rozvody vytápění od kotle na pelety
Rozvody vytápění od kotle na pelety
Rozvody vody s vodoměry Rozvody vody s vodoměry
Rozvody vody s vodoměry

Kdy volat poruchovou službu?

Poruchovou službu volejte vždy v případě náhlého úniku vody, prasklého vodovodního řádu, ucpané kanalizace, když vám nefunguje topení, voda prosakuje ze zdi nemovitosti, ze spotřebičů uniká plyn, nebo jsou plynové spotřebiče porouchané.

Jak pohotovostní služba funguje

Pohotovostní služba funguje nepřetržitě, včetně dnů pracovního volna a státem uznaných svátků. Po telefonickém oznámení místa poruchy jsou k vám pracovníkem pohotovostní služby posláni odborníci, kteří v co nejkratší možné době přijedou. Poruchová služba zjistí příčinu poruchy vody, plynu nebo topení, zastaví přívody vody, plynu nebo elektřiny a provede nejnutnější opravy. Tím je zabráněno dalšímu ohrožení zdraví a životů lidí a vzniku větších škod na majetku. Poté zjistí skutečný stav a rozsah poškození, navrhne opravu a vypracuje dokumentaci ohlášených poruch. Následně vypracuje protokol o jejich odstranění.

Zdroj: www.tic-top.cz
Sdílení článku

Sdílejte na sociálních sítích

Vybíráme články

Ohodnoťte článek kliknutím:
Diskuze na téma "Co dělat při havárii vody, plynu nebo topení?"

Buďte první a napište komentář k  "Co dělat při havárii vody, plynu nebo topení?"

NAHLÁŠENÍ NEVHODNÉHO PŘÍSPĚVKU zavřít
Opravdu chcete nahlásit administrátorovi tento příspěvek jako nevhodný ? ANO NE