Ačkoli zbývá do začátku veletrhu relativně hodně času, již nyní začíná mediální kampaň na jeho podporu. Tak jako v minulém roce jsme navázali spolupráci s více jak 25 internetovými portály a s více jak 30 odbornými časopisy. Výčet spolupracujících médií bude průběžně doplňován do sekce MEDIÁLNÍ PARTNEŘI.. Propagace je naplánována tak, aby její intenzita dosáhla maxima cca dva měsíce před termínem konání. Přihlášení vystavovatelé mají možnost dalšího zviditelnění své firmy – a to zcela zdarma. Stačí jen zaslat stručnou charakteristiku firmy a exponátů, které chcete na veletrhu prezentovat, doplnit o jednu fotografii. Zaslané podklady umístíme v sekci NAJDETE NA VELETRHU popř. je rádi začleníme do připravovaných PR článků. První termín uzávěrky se velmi rychle blíží. Nezmeškejte příležitost jak získat nejen výhodnější ceny, ale i umístění ve výstavních halách.
Pro bližší informace klikněte ZDE.
Další články na podobné téma
Péče o osobu s inkontinencí: Jak vytvořit podporující domácí prostředí
Co do plastových krabiček, dóz a uzavíratelných boxů rozhodně nepatří
Jak udělat strop vyšší? Inspirujte se v knize kouzelných receptů interiérového designu
Dekorace ze dřeva přinesou do interiéru pohodu a eleganci
Tradiční i netradiční inspirace pro adventní věnce. Víte, že svíček může být i pět?
Zrcadla s LED osvětlením
Inspirace: Valentýnská historie je tak trochu podivná, ale dnes vynáší
Fotoinspirace: Stylové valentýnské dekorace a balení dárečků, co neurazí
Nápady na vánoční dárky, které ozdobí zeď každé domácnosti