Zajištění bezpečného prostředí je stěžejní pro mnoho firem. Výběr bezpečnostních služeb, které jsou na trhu, je opravdu veliký a pro mnohé může být velmi nepřehledný. V článku vám představíme bezpečnostní službu pultu centralizované ochrany od D.I. SEVEN. Tato bezpečnostní služba zajišťuje monitoring střeženého objektu 24/7. Díky jejímu využití tedy budete mít jistotu, že daná budova či prostranství je pod neustálým dohledem.

Co je to pult centralizované ochrany

Služby PCO jsou určeny jak pro fyzické, tak pro právnické osoby, které chtějí zajistit efektivní ochranu jak pro sebe a své zaměstnance, tak pro zabezpečení majetku proti odcizení či poškození. Přidanou hodnotou je pak plnění podmínek konkrétních pojistných smluv. 
Služby jsou založené na nepřetržitém technickém monitoringu prostoru. Základem je pak přenos stavových signálů na Dohledové centrum prostřednictvím standardizovaných datových cest, zejména signálu GSM, GPRS nebo JTS a jejich vyhodnocování. V případě odchylky od normálu jsou Dohledovým centrem iniciovány přiměřené reakce, které jsou zpravidla Odběratelem předem definované (kontaktování OO, výjezd zásahové skupiny, informace IZS, dálkový technický zásah do systému, střežení objektu na nezbytně nutnou dobu apod.). 
Těchto služeb lze využít 24 hodin denně na celém území ČR.

Proces ostrahy pomocí PCO

Monitorovací služby jsou koncipovány jako doplňková služba funkčního mechanického zabezpečení a ostatních prvků aktivní a pasivní ostrahy.

Proces ostrahy pomocí PCO:

Střežení budovy pomocí PCO má několik kroků
  • Instalace a napojení bezpečnostní techniky 
  • Proces samotného monitorování
  • Vyhodnocování získaných dat
  • V případě odchylky od normálu pult centralizované ostrahy reaguje podle smluvních podmínek s klientem

Bezpečnost klienta zajištěna

Systémy správy databází, kde se též spravují veškeré klientské údaje, jsou umístěny uvnitř PCO na úložišti technologického vybavení PCO se zabezpečeným přístupem. Veškerý personál, který má k informacím přístup, byl řádně proškolen.
Každý zákazník, jehož poplachový systém je připojen na PCO, má přidělen individuální, objektové číslo, pod nímž jsou uvedeny podrobnosti spolu s jinými odpovídajícími instrukcemi. Pod tímto číslem je též veden individuální záznam historie, v němž jsou zaznamenávány veškeré relevantní signály a zásahy dispečerů.
Díky PCO od D.I. SEVEN tak budete mít jistotu ochrany osobních údajů a zároveň celkový přehled o bezpečnostní situaci ve střeženém objektu.

Pult centralizované ostrahy od D.I. SEVEN

Bezpečnostní agentura D.I. SEVEN disponuje moderním pultem centrální ochrany. Jejím cílem je neustále zlepšovat nabízené služby a držet krok s vývojem bezpečnostní techniky. Jako klient tak máte garanci kvality bezpečnostních služeb a zároveň jistotu, že se společnost bude neustále zasazovat o jejich zlepšování.
Velkou výhodou odebrání bezpečnostní služby PCO od D.I. SEVEN je také fakt, že agentura nabízí tyto služby pro náhradní plnění. Firmy, které mají více jak 25 zaměstnanců tak mohou zajistit kvalitní zabezpečení pro své zaměstnance a majetek a zároveň splnit povinný podíl OZP, který jim udává stát.