Zesilte ticho! Zobrazit fotky zobrazit 3 fotky

Pocit koncertního sálu vytváří buď jeho návštěva, nebo vytvoření odpovídajících parametrů třeba přímo doma v obývacím pokoji. Ve chvíli, kdy si poslechnete hudbu při správném ozvučení, pochopíte, jak reálný může být váš domácí zážitek.

V nově otevřeném Showroom VOIX v Dušní ulici pocity koncertního sálu umí vytvořit. Na ploše téměř 600 m2 nabízí svým zákazníkům luxusní audio a videotechniku nejlepších značek. Navíc umí navrhnout interiéry Vašeho bytu tak, aby byl zvuk opravdu špičkový. Neboť váš koncert v obývacím pokoji začíná právě správným návrhem dozvuku místnosti i její kabeláží.
Showroom VOIX tvoří několik poslechových místností. Díky kombinaci vhodně zvolených akustických desek Knauf tak zákazník v každé poslechové místnosti zažije jedinečnou a pokaždé trochu odlišnou atmosféru. KNAUF disponuje materiály pohltivými i odrazivými a podle vyjádření obchodní a marketingové manažerky VOIX, Kateřiny Trnkové, je třeba navrhnout tu správnou kombinaci obou materiálů. „Příliš mnoho pohltivých materiálů maří výkon reproduktorů, opak zase tvoří ozvěnu. Ani jedno není žádoucí. Doba dozvuku by měla být v místnosti vyvážená, v poslechové místnosti by měla být v čase pod 0,5 s. Nám s měřením pomáhal ten nejpovolanější z oboru, pan Daniel Březina.“
Další velmi důležitou součástí křišťálově čistého zvuku je kupodivu kabeláž a její příprava. Co se nevytvoří při návrhu a v době výstavby, se později nedá prakticky dohnat. Rozdíly v přenosu zvuku z audio soustavy k reproduktorům mohou být díky kvalitě kabelů propastné. Pro jejich vedení vytváří akustické konstrukce Knauf, které zde byly použity, ideální podmínky. Navíc kombinují možnost zvýšení zvukové izolace a zároveň pohltivosti. Tedy kombinace třeba konstrukcí desek Knauf Diamant nebo Silentboard s pohltivými děrovanými deskami Cleaneo. To vše při bezkonkurenčně nízké hmotnosti.
Více o akustických vlastnostech sádrokartonu Knauf www.zesilteticho.cz
Brožura Akustický komfort Knauf – ke stažení ZDE
KNAUF Praha, spol. s r.o. Poslat poptávku