Nestavíme vzdušné zámky Zobrazit fotky zobrazit 4 fotky

Dlouhodobou strategií firmy Knauf je nabízet zákazníkům produkty či jejich sestavy s definovanými vlastnostmi a čitelnou přidanou hodnotou. Tato jednoduchá věta v sobě zahrnuje velké množství  kostiček s názvy jako znalost potřeb trhu, výzkum a vývoj, ekonomická rozvaha, zavedení produktu, prodej produktu a nakonec zpětné vyhodnocování všech předchozích činností. Opracování každého dílku však stojí daleko více skrytého času, než se nezaujatému divákovi zdá v nejhorších snech.  Pokud je však každý z těchto dílů kvalitně zpracován a opracován, vznikne z nich kvalitní, kompaktní a definovaná pevná krychle na které se dá opravdu stavět. 

Naší snahou je, bez ohledu na to, zda-li míříme výrobkem do cenově nižší či naopak vyšší hladiny zákazníkovi prostřednictvím exaktních údajů definovat, co od výrobku může očekávat a z toho odvodit, zda-li mu parametricky vyhovuje či potřebuje výrobek s lepšími vlastnostmi. I ten nejběžnější a zdánlivě podpory prostý výrobek je neustále testován na zákazníkovi nabízené parametry. U výrobků s vyšší přidanou hodnotou je rozsah testů šíři nabízených vlastností přímo ale často i exponenciálně větší.
Proč tyto řádky. Jako každá firmy je i firma Knauf neustále vystavována požadavkům zákazníků, které rozšiřují možnosti použití našich výrobků, nebo přáním, jaké vlastnosti by měly naše výrobky mít, či za-li je mají. Naším cílem je k výrobku dodávat pouze takové informace a data, které jsou vyzkoušené nebo z již vyzkoušeného plynou. A to bez ohledu na údaje reklamní, jejichž účelem a to bych prosím několikrát podtrhl mají primárně zaujmout a nikoli podávat informace. Zde jsem záměrně použil slovo reklamní nikoli marketingové aby mě marketingoví pracovníci jednotně neukamenovali, jakmile vystrčím nos na ulici. 
Praxe ukazuje, že udávat opravdu pravdivé a ověřené údaje bez ohledu logickou chuť data nadsazovat se vyplácí. V poslední době byly konstrukce firmy Knauf podrobeny ze strany zákazníků (investorů či generálních dodavatelů) podrobení testům či měřením na několika stavbách. Výsledky ukázaly, že údaje v našich podkladech přesně popisují výkony našich konstrukcí a jsou tedy ve shodě s tím, co investor, projektant či dodavatel dle našich podkladů naplánoval. A nejedná se zde pouze o hodnotové údaje ale týká se to i způsobu či návodu k použití, definice hlavních předností apod. 
Mezikinové příčky
Mezikinové příčky
Za všechny dva aktuální případy: První je případ jsou předsazené stěny Knauf W625, 2x 12, 5 mm před stávající zděnou stěnu z dutinových cihel o stávající vážené vzduchové neprůzvučnosti 37 dB Požadavek investora byl pro desky GKF nerealistických 58 dB !!! Hodnota podle našich podkladů byla laboratorně 58 dB, stavebně 52 dB (zlepšení činilo i tak 15 dB). A měřená skutečnost na stavbě – 52 dB.
Druhou stavbou, která nám v této souvislosti udělala velkou radost byly mezikinové stěny v Galerii Šantovka v Olomouci , která přesně odpovídala plánovaným 65 dB (požadovaných 62 dB).
Oba případy jsou z oblasti akustiky, ale obdobné je to v oblasti mechanických vlastností , požárních vlastností či vlastností tepelně technických nebo uživatelských. 
Až tedy budete listovat Knauf podklady či používat naše výrobky, vzpomeňte si, že byly vytvořeny a vyvinuty tak, abyste ve výrobku či systému získali maximální, ale předvídatelnou a ověřenou hodnotu. Vzdušné zámky a sci fi nevedeme.

Autor: Miroslav Nyč
Zdroj: www.knauf.cz
Bližší informace o předsazených stěnách KNAUF najdete ZDE.
Předsazená stěna KNAUF
Předsazená stěna KNAUF
KNAUF Praha, spol. s r.o. Poslat poptávku