5 tipů pro výběr optimálních kancelářských prostor

5 tipů pro výběr optimálních kancelářských prostor

Růst podnikání znamená nejen vyšší zisk, ale také vyšší náklady. Pokud se vám daří čím dál tím lépe, budete potřebovat více zaměstnanců, a to znamená také větší kancelářské prostory. Co všechno byste měli při výběru nových kanceláří zvážit, aby se v nich cítili dobře vaši klienti i zaměstnanci?

Stůl a židli k počítači nevybírejte srdcem, ale především zadkem

Stůl a židli k počítači nevybírejte srdcem, ale především zadkem

Jak si kdo ustele, tak si lehne. A jak si sedne? Kdo špatně, ten se pak těžko zvedne. Dobré posezení je základ každé administrativní práce a výběr vhodné židle nebo křesla ke stolu s počítačem je nezbytností. Když tu něco podceníte, budete každý den škodit svému zdraví.

Proč si nechat kancelář vybavit na klíč

Proč si nechat kancelář vybavit na klíč

V kanceláři tráví mnoho lidí spoustu času, v pracovním týdnu vlastně tolik, kolik doma relaxují v posteli, třetinu dne, ale i více. Je proto klíčové vytvořit příjemné, ergonomické prostředí, kde se budeme cítit dobře. A klíčem je právě kancelář na klíč.